Beauty – Terepminta kicsit másként

IMG_5463Végre valahára volt egy kis időm a saját körmeimre is! 🙂 A fehér szín már nagyon hiányzott a kezeimről, de kellett mellé valami, ami kicsit “megősziesíti” az egészet, ezért kétféle szürke, egy világos és egy sötétebb árnyalat mellett döntöttem kiegészítésképp, a bónusz pedig az ezüstös-pezsgős csillogás. Ha kíváncsi vagy milyen anyagokat használtam és milyen lépésekkel jutottam el a komplett dizájnhoz, olvasd el a cikket! 🙂

IMG_5468Az első lépés a színek kiválasztása, hogy ne a már előkészített és alapozólakkal átkent körmökkel matassunk a géllakkos dobozkában. A színes géllakkok mind Crystal Nails termékek. Fehér – GL 24 WHITE, világosszürke – GL 88, sötétszürke – GL 62. Az ezüstös-pezsgős csillogás egy Brillbird Brill zselé (nem géllakk szín), melynek kódja B09.

Az előkészítésem lépései: kézfertőtlenítés, bőrfeltolás, -kaparás és vágás, előző géllakk eltávolítása (én lereszelem, de lehet oldani is), Nail Prep, végül pedig a savmentes Primer.

IMG_5447 IMG_5449

Az alapozóm most kivételesen nem egy Crystal Nails termék, hanem egy ideje már a Profinails Base and Top géllakkját használom erre a célra. Ez az első darab még csak belőle, de én is és a vendégeim is nagyon meg vagyunk vele elégedve. Kompatibilis a Crystal előkészítő folyadékaival, így problémamentesen használom. Sokáig elég, hiszen egy vékony rétegben kell használni géllakk vagy körömépítés előtt, ráadásul olcsó is. Szóval én szeretem.

IMG_5467 IMG_5455

IMG_5461A színeket két rétegben vittem fel és köttetés után fixálás nélkül kezdtem el megrajzolgatni a foltocskákat. A színek között 30 másodpercet lámpáztam, ezzel elkerülve azt, hogy összefolyjanak. Ezeket elég egy rétegben. Mivel a fehér a szerelemszínem, ezért arra törekedtem, hogy a sok folt alól az is jól látszódjon.

A fedőfényem – még mindig – a Crystal Nails One Step 0-s géllakkja.

IMG_5464

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

