Könyvajánló – Üzenj, ha élsz!

1168805_5Carrie élete legszörnyűbb eseményét éli át, amikor Charlie, az ötéves fia eltűnik a tengerparton. Aztán Carrie évekkel később találkozik egy látóval, akitől híreket kap a gyerekről. Az információkat csak az tudhatja, aki tényleg ismeri Charlie-t. Vajon higgyen a látónak? Vagy bízzon a józan eszébe, mert nyilvánvalóan sarlatánság az egész?
A történet másik szála Maxhez fűződik: ő az a kisfiú, akivel Charlie az eltűnése előtt együtt játszott a tengerparton, és akinek a tengerparti Charlie üzenni szokott..

Végre a könyv végére értem! Miért végre? Több okból is. 1. Mostanában szörnyen kevés időm van könyvet olvasni. 2. Az elejét szörnyen vontatottnak éreztem. 3. A négy letöltött könyv közül ez volt, ami a legkevésbé ragadott meg, hát gondoltam ezen “esek túl” először.

Vontatottnak azért éreztem az elejét, mert túl sok információt kapunk olyan dolgokról, amire igazából nem is voltunk kíváncsiak (legalábbis én tuti nem), nem szeretteti meg jobban velük a karaktereket (a főszereplőt sem), és bevallom, engem csak megkavart, míg meg nem tudtam jegyezni, hogy ki kihez tartozik, bár ennek az is lehet az oka, hogy sok részletben sikerült a könyv végére érnem és egy egy olvasás között jó sok idő eltelt. Illetve az is, hogy a könyv nem E/1-ben, hanem E/3-ban mesél. Nekem is nehezebb azonosulnom az egésszel vagy csak átélnem/átéreznem az eseményeket.

A befejezés és a cselekmény végkifejlete viszont úgy érzem kárpótolt – egy kicsit. Szerettem a végét, jó volt, izgalmas, érzelmes. Inkább pozitív, mint negatív érzésekkel “csuktam be a könyvet”.  Az utolsó fejezeteket könnyű volt olvasni, mert nem bírtam letenni, amíg meg nem tudtam, hogy mi lesz a sorsuk. Egyszer olvassátok el! Jöhet a következő!

Könyvajánló – Üzenj, ha élsz!” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

