Újabb mérföldkő! :)

20151026_102544Bár most másfél hónap kimaradt, ismét “szintet léptem” a futásban. Az eddigi 10 km-t 12-re szerettem volna emelni. 11.9-ig bírtam, amiben a bemelegítés és a levezetés is benne van. De nem szomorkodtam, mert ennyi szünet után ez is nagyszerű eredmény! 🙂 Emellett a fejemben zajló Treadmill Challenge-em másik pontját is kipipálhattam, miszerint 90 percet töltsek el a gépen.

20151026_112753

Az őszi szünet javában zajlik. Ezen a szép hétfői napon szerencsére csak kora délutántól kellett dolgoznom, így még egy plusz órát el tudtam tölteni egy másik gépen is, méghozzá a biciklin. A kalóriát nem tudtam lefényképezni, nagyjából 250 körüli értéket mutatott az edzés végén, így az 1.000 kalóriát elégetni pont is kipipálható a képzeletbeli listámon! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

