Beauty – Jégvarázs – Olaf – Step by step

obuvfBár a december még messze van, én már elkezdtem festegetni egy újabb téli mintás margarétát a vendégeimnek. 🙂 Az egyik legkülönlegesebb előre bejelentett kérésük a Jégvarázs mese hóembere, Olaf volt. Kapóra jött az őszi szünet, mert a daltanulás és vizsgára készülés mellett egy kis festegetés is belefért a mai napomba. Ha érdekel titeket, hogy hogyan készítettem el, akkor olvassátok végig a cikket! 😉

  1. Az alap megfestése. Hogy ne legyen unalmas és kicsit megnehezítsem a dolgom, ha esetleg a  kontúron kellene majd még javítani, egy kékes-fehéres ombre hátteret készítettem Olafnak. 🙂
  2. A fej és a test gombócainak alapját festettem meg fehérrel.
  3. A szürke több árnyalatával elkészítettem nagyjából az árnyékolást. Ezek csak abban segítettek, hogy majd könnyebb legyen megfesteni a száját, a szemeit és az orrát. Ebben a fázisában szörnyen félelmetes! 😀
  4. A karok, a “haj” és szemöldök megfestése mellett javítottam az árnyékokon. Több fehér felületet hagytam, illetve felkerült az orra.
  5. Javítottam a fejformán, árnyékoltam a gombokat, világosabb árnyalatokat vittem fel az orr részre.
  6. Fedőfény vagy átlátszó körömlakk és kész is a minta! 🙂

IMG_5608 IMG_5609 IMG_5610

IMG_5611 IMG_5614 IMG_5617

Vélemény, hozzászólás?

