Best of October | Futás, színház, könyv, mozi, előadás, Tropicarium

octMár csak két hónap maradt az évből! 🙂 Itt az októberi összefoglalóm.

Névtelen

Az előző bérletem bár érvényessége bár “belecsúszott” az októberbe, ebben a hónapban két hét is eltelt sportolás nélkül. Szántam-bántam tettem, hogy csak 26-án vettem meg az új bérletem, de minden erőmmel azon voltam, hogy ebben a hónapban is szép eredményeket érjek el. Az ebben a hónapban lefutott kilométerek száma: 40.27. Az ebben a hónapban lebiciklizett kilométerek száma: 27.73. Összesen megtettem kereken 68-at, ami az előző (szeptemberi) havi teljesítményemnél 4.74 kilométerrel több. Csak így tovább!

sukoroHatodikán a Kaisers TV, Ungarn című előadást nézhettem meg a Szkénében Pintér Béla és Társulata előadásában. Roppant szórakoztató egy darab! 🙂 Baráznay Ignác történetünk képzeletbeli főhőse. Ő a Szabadságharc mártírja, kit a nemzet csak a „Sukorói Oroszlánként” emleget. Tisztázatlan halála után negyven évvel leánya, Amália egy különös transzcendens utazás alkalmával, melynek során bármi megtörténhet, visszakerül 1848-ba, s az ott, akkor már működő császári televíziónál kap állást. Lassan kiderül számára, hogy az apja korántsem volt olyan eszményi, mint ahogy a nemzet emlékezetében élt, vagy ahogy ő azt képzelte. (forrás: Szkéné)

brVégre valahára az Üzenj, ha élsz! című könyv végére értem. Az erről szóló összefoglalómat ITT olvashatjátok. 🙂 A hónapban leginkább A marsi / Mentőexpedíció című filmet vártam a legjobban, emellett a Bíborhegyet is megnéztem a moziban, de ha a legjobbat kell kiválasztanom közülük, a vörös bolygóról szóló film nyer. A filmről szóló összefoglalómat ITT olvashatjátok. 🙂 Ti voltatok moziban ebben a hónapban?

IMG_5660Az őszi szünet a lehető legjobbkor érkezett, de azt a hetet sem “úszhattam meg” suli nélkül. Szabadnapjaim egyikén, méghozzá szerdán ellátogattam a BME-re, hogy részt vegyek egy korszerű nukleáris energiatermelés órán. Jól hangzik, mi? 😀 Nem? Dehogynem! Úgy megkülönböztettem a sztellarátort a tokamaktól, mint a huzat! És hogy miért mentem be? Egy nagyon kedves ismerősöm jár ezekre az előadásokra, gondoltam megnézem, miről is tanul ő a sulijában. 🙂

IMG_5691A hónap végét pedig egy naaagy shoppinggal és Tropicarium-járattal zártuk egy barátnőmmel. Talán óvodás lehettem vagy alsós, amikor utoljára itt jártam. Jó volt újra makikat meg cápákat nézni és ráját simogatni. 🙂 Legalább akkora élmény volt most is, mint gyerekkorunkban.

20151028_183147 IMG_5701

20151028_190623 20151028_190730

Gyűjtsétek Ti is 2015 emlékeit még ebben a két hónapban, mert gyorsan elrepül ez a kis idő! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

