Lifestyle – Csodaedzés I.

20151107_111431Ha szombat, akkor rengeteg szabadidő. És ha rengeteg szabadidő, akkor rengeteg edzésre fordítható idő! Hétfőn és szerdán általában 1-1,5 órám van arra, hogy az edzőteremben mozogjak valamit, így a szombati nap a kiadós edzés napja. Most először voltam lent ilyen sokat és minden percét élveztem! 🙂 Mivel minden alkalomról részletesen beszámolót írok, ezért láthatjátok, hogy nekem sem mindig sikerült hetente 3-szor eljutnom a teremig, de arra törekszem, hogy a heti 1-2 alkalom azért meglegyen.

Szombaton összesen 200 percet töltöttem a teremben, ebből 3 óra megállás nélküli testmozgást jelent. Mozgásformákra lebontva a következő képpen nézett ki az edzésem:

20151107_084232Az edzés maga nem indult túl jól, mert teleittam magam indulás előtt és a hirtelen jött intenzív mozgás (9.2-es fokozat a futógépen) nem tetszett neki, így 38 perc bemelegítő futás után nyargaltam is át a következő gépre.

20151107_094359A futást 60 perces intenzív biciklizés követte. Ezen a gépen nem nagyon szoktam különösebb bemelegítést végezni. Egyes fokozaton kezdek, majd fokozatosan emelem azt. Nagyjából 5-8 perc után már az aktuális edzésem maximális fokozatán tekerek. A célom ez alkalommal az volt, hogy az RPM mutató mindig 75 feletti értéket mutasson.

20151107_104457Futógépet gyaloglásra még sosem használtam, hát most gondoltam egy nagyot és egy órát gyalogoltam fel a hegyre. 6-os fokozaton, a lejtést 5 percenként 1 egésszel növelve 10-es Incline-ig jutottam. Cooldown-nál percenként vettem le 2 egészet a lejtésen, hogy a végére visszaérhessek nullára.

20151107_111216Az edzést pedig futással zártam. Muszáj volt, mert nagyon befejezetlennek éreztem. Így a maradék 27 perccel meglett a 65 perces kerek egész.

Hihetetlen jó érzés volt a végére érni, de talán még annál is jobb érzés volt azt megtapasztalni, hogy mennyi mozgásra lehet képes az ember, ha elég elszánt ahhoz, hogy végigvigye, amit aznapra tervezett. 🙂 Természetesen az edzések után mindig lenyújtok, pótlom az elveszített folyadékot és egy kiadósat pihenek. A 3 órás edzésem alatt kb. 1.307 kalóriát égettem el.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

