Lifestyle – Szerdai szaladgálás 2.

CLST_Treadmill_Hero.png.pagespeed.ce.VwDaeAN0eIFél óra futás, fél óra hegymenet, fél óra kerékpár. Szerdánként nekem ennyi mozgás fér bele a napomba suli után és munka előtt. Talán ez az egyetlen olyan edzés, amit tényleg soha nem cserélek le munkára vagy ügyintézésre. A heti rendszerességű testmozgás tényleg a szükséges minimum. Ugye neked is? 🙂

A szerdai edzésem több funkcióval bír. Először is jó kis löketet ad, ha esetleg a hét közepénél úgy érezném, kicsit rám férne a kikapcsolódás. Bár ilyenkor csak másfél órám van, a szintentartás mellett a fejlődésre is van lehetőség. Egy fokozattal feljebb venni a gépet, kicsit jobban megnyomni az edzés végét – mindenre van lehetőség!

CLSR_LifeCycle_HeroA szerdai alkalmakat azért is szeretem, mert egymással tökéletesen összehasonlíthatóak, vagyis hétről hétre számokkal is kimutatható a fejlődés. Pont ezért is voltam már nagyon kíváncsi, hogy vajon ezen a héten mennyivel sikerült feljebb tennem a lécet!

30 perc futás + 5 perc cooldown

20151118_144256

Már az 5 perces bemelegítés során is kocogtam picit, így 9.3-as fokozaton tudtam végigtolni az egészet. Az előző heti futásomat 250 méterrel sikerült felülmúlnom.

30 perc hegymenet + 5 perc cooldown

20151118_151849

6.3-as sebességi fokozaton, 3.5-ös lejtéssel indítva, 3 percenként +1 egész lejtési fokozat. Az előző héthez képest 10 méterrel mentem többet és 13 kalóriával égettem többet, ami minimális változást jelent. Ebben nagyon tovább fejlődnöm így nem nagyon lehet, valószínűleg hegymenetes kocogással váltom majd fel.

30 perc biciklizés + 5 perc cooldown

20151118_155520

Mostanában tényleg ez a kedvencem. Jelenleg úgy érzem, ezen a  gépen a világ végéig is el tudnék tekerészni. A múltkori alkalommal 12,46 km-t tettem meg, most 13,22-t, ami 760 méter fejlődést jelent. Szép munka!

Összesítés

A tegnapi alkalommal tehát összesen 21.63km-t tettem a lábaimba, ami alatt 853 kalóriát égettem el. Holnap tali az edzőteremben, 3 órás csodaedzés vár rám. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

