Lifestyle – Csodaedzés II.

20151120_104702Miért jó reggel 7:30-kor kezdeni az edzést? Ennél jobb napindítót keresve sem találhatsz. Alig vannak, így olyan, mintha csak neked lenne nyitva a terem. Ezzel együtt jár, hogy nem kell várj a gépekre, így a saját kellemes tempódban tudsz haladni az edzéseddel.

Hála égnek felszabadultak a péntek délelőttjeim is, így a szombati edzést áttelepíthettem erre a napra, hogy a hétvége tényleg csak a pihenésről szóljon – nem mintha nem lenne egyéb tennivaló a hét utolsó két napján.. 🙂 Remélem ti is mozogtatok tegnap!

60 perc futás + 5 perc cooldown

20151120_085633Rég volt időm utoljára ennyit futni, de szerencsére – nagyon – nem esett vissza a teljesítményem. Legutóbbi alkalommal 8.52-t, azelőtt pedig 9.23-t futottam ugyanennyi idő alatt, szóval egy órás futás fronton minden rendben van! 🙂 A következő állomás, hogy elérjem a 10 km-es határt.

60 perc bicikli + 5 perc cooldown

20151120_100340A tegnapi bicikli adagomat igyekeztem nagyon intenzív fokozaton végigcsinálni. 80 RPM alá nem ment a mutató, és ha jól emlékszem 8-9-es fokozatokon tekertem végig. Higgyétek el, fárasztó! 🙂 Nem egy spinning edzés, de egyszer majd eljutok arra a szintre is. Eddig egy óra alatt 17.96 km-t és 20.9 km-t tekertem, így a mostani 23.91 km-nek hihetetlenül örültem – 2.94 km fejlődés. Következő cél a 25! 🙂 Egy szám, aminek király tempója van :

30 perc hegymenet + 5 perc cooldown

20151120_104056A tegnapi nap arra jutottam, hogy a hegymenetes sétám a világért sem cserélem le futásra, hanem az emelkedőn való futást a sima futásba fogom beépíteni. Majd. Nagyon majd. Az előző sétámhoz képest (277 kcal-3.42 km) +11 kalóriát égettem el és 60 méterrel tettem meg többet. Mindig meg akarom nézni, hogy hány méter magasra sétáltam fel, de mindig elfelejtem. :/ Na, majd legközelebb! Itt egy jó szám, ami megadja a tempót! 😉

Összesítés

Végeredményben a pénteki edzésem alkalmával 165 perc alatt 35.45 km-t tettem meg és 1.319 kalóriát égettem el. Közel vagyok már ahhoz, hogy egy maratonnyi távot megtegyek különféle mozgásformákkal, de egy edzés alatt.

🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

