Novemberből a decemberbe

Két edzésem van,a miről még nem számoltam be nektek, ezeket pótlom, hogy végre elkészülhessen a novemberi összefoglalóm. 🙂 Sajnos a gépem nagyjából egy hetet pihent a sulink ruhatárában, de most, hogy visszaszeretem, készülhetnek a cikkek a szokott rendben. 🙂

elso

November végén, 28-án életem LEGHOSSZABB futását valósítottam meg. Nem sokszor van  időm másfél órán keresztül a futógépen lenni, de most kíváncsi voltam, mennyit bírok ennyi idő után. Legutoljára pont egy hónapja, október 26-án futottam ennyi ideig. Akkor 11.9 km-t tettem meg, most pedig 12.8-t, ami 0.9 km fejlődés! Juhuuu! Levezetésképpen egy 30 perces, lassú tempójú biciklizéssel ünnepeltem, ami még 10 km-t adott hozzá a novemberi “számlámhoz”.

December első edzésére tegnap előtt, 2-án került sor, ami így egy kicsit sántít, mert 30-án volt egy itthoni edzésem, ami olyan izomlázat eredményezett, ami miatt járni alig voltam képes. A Darebee rengeteg szuper edzéstervvel segíti az otthoni vagy edzőtermi munkát. Én nagyon szeretek onnan válogatni. Néha kell a változatosság! 🙂

six-oclock-workout

Így szerdán csak egy fél órás hegymenetet és egy fél órás biciklizést voltam képes véghezvinni sok sok sikerrel!  A legutóbbi hegymenet során 3.49 km-t tettem meg, most 3.44-t, viszont a magasabb fokozatban eltöltött több idő miatt 320 kalóriát égettem el, ez múltkor 288 volt. Yaaay! A fél órás biciklim 13.22 km-es csúcsát is megdöntöttem, ez alkalommal 14.72 km-t tekertem, ami pont 1.5 km-es fejlődés.

masoik.png

Novemberi összesítő (6 alkalom)

Futással megtett km-ek: 9.23 + 5.14 + 3.38 + 4.73 + 4.98 + 9.05 + 12.8

Biciklizéssel megtett km-ek: 11.06 + 20.97 + 12.46 + 13.22 + 23.91 + 10.7

Hegymenettel megtett km-ek: 5.59 + 3.42 + 3.43 + 3. 49

Összesen: 157.56 km

🙂 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

