A szombati bónusz (TTWC – 5. workout)

szombatiHeti három alkalom ritka, mint a fehér holló, ezért úgy gondoltam, mivel ezen a héten úgyis túlteljesítettem, ezért beleférhet egy más jellegű mozgásforma is. A szokásos egy óra biciklizés után most a lépcsőzőgépre pattantam és 15 perc + 3 perc cooldown alatt 71 emeletet tettem meg. Hogy ez mennyire jó eredmény, nem tudom, legyen ez a viszonyítási alap. 🙂 Fél órás sétával zártam.

Szombaton megtett táv: 27.46 km

Elégetett kalória: 839 kcal

Összesen megtett táv: 137.28 km

Nézzük, mi fontos történt 109 és 137 között!

Remélhetőleg a holnapi délelőtt folyamán is lesz időm edzeni menni és akkor tovább haladunk a kihívással. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

