TTWC – 8. workout

20160202_081950A reggeli edzésekben mi a legszebb? Korán kezdem, így korán is végzem, vagyis akár egy több órás edzés után is előttem áll még az egész nap. Jóval kevesebben vannak a teremben. Láthatom felkelni a napot. Végig kísérhetem, ahogy felszáll a reggeli köd. Szerencsére a terem egyik falka nagyjából totál üvegfal, így szuper kilátás nyílik a természetre. Már várom, hogy zöldüljenek a fák, az is biztosan gyönyörű lesz. 🙂

keddiMivel hasfájva indítottam a napot, így gondoltam ma picit visszaveszek a tempóból. Az egy órás biciklizésem is nyugisabbra sikerült, valamint a fél órás futás helyett inkább csak gyorsgyaloglottam. Így ma 26.23 km-t sikerült megtennem a gépeken, vagyis az összesen megtett táv 230.82 km-re ugrott. Remekül haladunk. 🙂

Nézzük, mi történt 205 és 230 között a történelemben:

Vélemény, hozzászólás?

