Beauty – Hogyan készültek a körmeim?

sajatA saját körmeimre csak akkor van időm, amikor véletlenül úgy alakul az egyik délutánom, hogy hamar végzek a vendégeimmel/dolgaimmal/mindennel. 🙂 Ekkor szépen leülök a kifestett színeim közé és elkezdek töprengeni azon, hogy milyen is legyen a következő hónapra a körmöm. Ám a szín kiválasztása előtt más szempontokat is figyelembe kell vennem.

Általában mindig kocka formájú körmöket készítek magamnak (ilyen formára reszelem), és folyamatosan visszareszelem, amikor már úgy érzem, hogy nagyon hosszú, de most kivételt tettem és mivel már a december 31-én elkészített körmeim is mandula alakúak voltak, ezért most sem a formán sem a hosszon nem változtattam. Természetesen a lenövés miatt szükséges volt egy kevés formázás, hogy szabályosabb legyen a forma. Minimanikűr, bolyhozás gyenge reszelővel, egyéb teendők szintén itt intézendők. 🙂

Ezután jöhet a színválasztás! Még az előkészítő folyadékok és az alapozó réteg előtt, hogy ne a ragacsos körmeimmel kelljen válogatni az anyagok között. Mivel az előző hónapban egy sötét árnyalatot viseltem a körmeimen, most a világosabb árnyalatokkal szemeztem. A fehér színű köröm számomra az igazi nagy szerelem, de most a testszín-mogyoró-csoki és egyéb barna árnyalatok között vacilláltam. A választásom: a világosabb árnyalat – Crystal Nails OneStep géllakk – OS 64, sötétebb árnyalat – Cyrstal Nails 3step géllakk – GL 20. Sajnos az utóbbi már eléggé régi, ezért ezen a számon már egy másik, padlizsán színű géllakkot találhattok.

kep

wm.phpA színválasztás után következtek az előkészítő folyadékok: Nail Prep és Primer. Bár az anyagaim nagy százalékban a Crystal Nails-től vannak, az alapozó rétegem a Profinails Base & Top-ja. Ez egy uv és led fényben is megkötő alapozó zselé, ami fedőfényként használva fixálós, de én erre a feladatra egy másik terméket használok. Nem csalódtam még benne, most készülök megvenni harmadjára. Vékony rétegben szoktam felvinni, géllakk és műköröm alá egyaránt.

7588_9479_builder_clear_1Mivel nem rövidítettem a hosszából és nem szeretném, hogy idő előtt lerövidüljenek = letörjenek a körmeim, ezért Crystal Nails Clear I. építőzselével egy csúszóréteg szerű vékony zseléréteget vittem fel a körmeimre, még a színek előtt, ezzel is növelve a körmeim tartósságát. Szerencsére nagyon erős körmökkel áldott meg az ég, ezért ha óvatos vagyok, akkor nem törnek le e réteg nélkül sem, de fő az elővigyázatosság!

A színeket minden esetben két rétegben szoktam felvinni, ha OS, ha sima géllakk. A köveket én szintén egy vékony réteg Clear I ( vagy ha éppen van, akkor Clear II) zselébe szoktam rögzíteni, majd jöhet a fedőfény. Több félét is próbáltam már, de amit tényleg jó szívvel tudok ajánlani, az a Crystal Nails One Step 0-s géllakkja. Elég rugalmas géllakkozott és épített körmökhöz is. Nekem ez vált be igazán.

fedo

Reklámok

Beauty – Hogyan készültek a körmeim?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Én is a one step-et (cn) használom itthon, de nekem sajnos magában könnyen lepattog a körömvégeken. Nem mertem mással erősíteni alatta a körmöm, hátha nem kompatibilis együtt de ezek szerint lehet. Szerinted használhatnék alatta Base gélt alapnak?
    Köszönöm a segítséget! Hatalmas segítség és motiváció a lapod! 🙂

    Kedvelés

    1. Kedves Lea!
      Én minden műköröm és géllakkozás alá teszek egy vékony réteg Base gélt. A cikkben olvasható is, hogy pontosan melyiket.
      Ha alapból vékonyak vagy meggyötörtek a körmeid, akkor ez a lépés főleg ajánlott! One Step géllakkokra a One Step 0-s átlátszó géllakkját is nyugodtan felkenheted, ez egy plusz réteg, ami szintén az erősítést szolgálja majd. Bár a “nagykönyvben” alap és fedőréteg nélkül ajánlják ezt az egylépéses géllakkot, én mindig alapozok és fedek a biztonság kedvéért. Így bírják ki a körmök 3-4 hétig is akár. 🙂

      Örülök, hogy segíthettem! Ha jól érzed itt magad, maradj továbbra is az olvasóm!

      Szép napot! 🙂

      Kedvelés

  2. Kedves Boglárka!
    Köszönöm szépen a válaszod! 🙂 A Base gélt le kell fixálni vagy mehet a ragacsos rétegre a One step?
    Nagyon nagyon sokat segítesz! Imádom a munkáid, már sok színt beszereztem amit bemutattál. 🙂
    Természetesen maradok imádom az oldalad. 🙂
    További szép estét! 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

