TTWC – 9. workout

csutike

Újabb szabad délután, újabb alkalom egy jó kis edzésre! 🙂 Reggelire amúgy is egy nagy adag gyümölcsöt ettem mézzel, így volt mit ledolgozni.

A futásból mostanában kicsit visszavettem, de próbálom megint felhozni magam arra a szintre, ahol tartottam még a tél kezdete előtt. A biciklizés még mindig nagy szerelem és az új lépcsőzőgép is egy álom, bár ott 10 perc bőven elég. 🙂 Ma már kettesével is szeltem a fokokat!

ttwc

A mai edzés során 35.62 km-t tettem meg, 889 kalóriát égettem el. Így az összesen megtett táv 266.44 km-re nőtt, vagyis a kihívásunk 267. évében járunk. 🙂 Nézzük, mi történt 231 és 266 között a történelemben:

Ha szeretnétek, még csatlakozhattok a kihíváshoz! 🙂 Csináljátok velem és tegyetek meg Ti is 2.016 km-t idén!

Vélemény, hozzászólás?

