TTWC – 10. workout

ttwc

Érezhető, hogy elindult a tavaszi szemeszter: semennyi időm nem jut a sportra, ami szörnyű. Ez volt a próbahét, jövőhéttől megpróbálok kicsit okosabban rendszerezni és akkor talán több időm jut erre is. A február egy nagyon bonyolult hónap lesz, de állok elébe! Jöjjön a tegnapi edzésem eredménye.

Tipikus: egész héten nincs időm edzeni, de van egy alkalom, amikor meg annyi időm van, hogy egy három órás edzés után még bevásárolni, főzni, pihenni is van idő, míg megérkezik az első vendégem. Imádtam! Rég edzettem ilyen 3×60 perces bontásban, de nagyon jól esett a fáradtság és az izomfájdalom is.

20160211_085720Egy órás futással kezdtem. Mivel rég futottam egyhuzamban ennyit, ezért alacsony fokozatot állítottam be. Lesz ez még jobb is! 🙂

20160211_100326Utána következett a kedvencem, az egy óra bicikli. A futás után itt is alacsonyabb tempóval tekertem, de a minimum 21 km így is meglett.

20160211_110511Az edzésem utolsó részét, a hegymenetet, a gép hiúsította meg, mert valamiért nem akart megemelkedni, így hegymenet helyett csak tempós sétára volt lehetőségem, de mivel ez unalmasnak bizonyult számomra, ezért séta-futás-futás kombinációval “szórakoztattam magam”. 15 séta-5 futás-5 séta-5 futás-5 séta-5 futás-5 séta-5 futás-5 séta-5 cooldown.

Tegnap megtett táv: 35.72 km

Elégetett kalória: 1.244 kcal

Összesen megtett táv így 302.16 km-re nőtt.

Yaaay! Elérkeztünk a 4. századba. 🙂 Nézzük, mi történt 267 és 302 között a történelemben!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

