TTWC – 12. + 13. workout

szombatVégre edzhettem egy kicsit a szabadban, illetve megvettem az új bérletem a terembe! 🙂 Szombaton épp sötétedés előtt ugrottam ki egy kis biciklizésre. Ám nem a fényhiány, hanem a szél űzött haza – elfelejtettem sapkát/fülvédőt vinni. :/ De gond egy szál se,  12 és fél km-t így is sikerült tekernem, ami a megcélzott 15-17 km-nél csak kicsit kevesebb.

hetfoMa, hétfőn szintén bicikliztem, reggel 7.15-től 8.15-ig. Teremben mindig jobb eredményeket tud eléri az ember, én így tapasztalom, de a mai 27,32 km-re nem voltam felkészülve… Megszületett az új rekordom – egy óra alatt! 🙂 Nagyon boldog vagyok!

A két edzés alatt megtett táv: 12,49 + 27,32 = 39,81 km!

Összesen megtett táv idén: 367,05 km!

Jöhet az újabb időugrás, nézzük, mi történt a múltban 328 és 367 között:

Vélemény, hozzászólás?

