Sok kicsi sokra megy (TTWC -14. workout)

ttwcBár nem volt betervezve, azért tegnap is leszaladtam a terembe egy órácskára, amit egyáltalán nem bántam meg, hiszen ismét új rekordom született biciklin 1 óra alatt (+5 perc cooldown). Hogy ma megyek e, az még kérdéses, mivel a mára tervezett edzést tudtam le tegnap, de persze ez nem zár ki semmit sem.

keddTegnap tehát ismét biciklire pattantam, noha igazából futni és gyalogolni szerettem volna, csak délután 5-kor az ilyen cardio gépek általában mindig foglaltak. Negyed hétkor már kezd sötétedni, a villanyt meg még nem kapcsolták fel ránk, ezért ilyen rossz minőségű a kép, de a lényeg így is jól látszik. 🙂

Tegnap megtett táv tehát: 27,58 km

Összesen megtett táv idén: 394,63 km

Utazzunk tehát még előrébb az időben 368-től egészen 394-ig!

Vélemény, hozzászólás?

