Újabb csodaedzésen túl! (TTWC -15. workout)

ttwcBevallom, a délutáni edzésekre mindig kicsit félve megyek le, mivel összesen 3 gépet szoktam használni: a biciklit, a futógépet és a lépcsőzőt. Na most ezekből összesen van 6, így ha sokan vannak és mind foglalt, csak állok, mint egy bénaság. De! Tegnapelőtt erőt vettem magamon, és megnéztem, mennyien vannak 6 körül a teremben. Kellemeset csalódtam. Kétszer jutottam futógéphez és volt egy órám biciklizni is. (Nem tudom, miért szabad mindig, én mindenesetre nagyon örülök neki. )

reki

Összesen 2 órát voltam a gépeken, nagyjából negyed 9 után jöttem ki a teremből. Még a mai izomlázamat is mosolyogva köszöntöttem! Fél órás futással kezdtem, ami egyáltalán nem fárasztott le, sőt! Szuper bemelegítés volt. Mivel nagyjából 1,5 hónapja nem futottam, ezért újra kell kezdenem ott is a fejlődést. 4,41km-rel nyitottam tegnap.

Utána következett az egy órás biciklizés, ami még mindig a kedvencem! Pláne így, hogy mostanában minden alkalommal rekordot megyek. Nagyon jó érzés, hogy  minden egyes alkalommal képes vagyok legyőzni önmagam és jobb eredményt produkálni.

Levezetésként hegymenetben sétáltam még fél órát, ami szintén jól esett, csak egy kicsit talán meredekebbre kellett volna állítanom a gépet.

A tegnapi edzés során megtett táv: 35,34 km

Idén megtett táv: 429,97 km

Időutazás következik! Nézzük mi történt 395-től 429-ig a történelemben!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

