Edzés vagy alvás? (TTWC – 17. workout)

ttwcTegnap este nagyon későn feküdtem le, éjjel egyig még a telefonomat bújtam, így a reggeli 6-os ébresztőmet nem is gondoltam komolyan. Illetve úgy voltam vele, hogy ha sikerül felkelnem, akkor megyek edzeni, ha nem, akkor tovább alszom. Szerencsémre nem aludtam el a csengés után, így egy kis ágyon ücsörgés (= kifogások keresése, hogy ma reggel miért nem is kell menjek edzeni, mert majd máskor bepótolom) után öltöztem és összeszedtem a cuccaim. A reggeli ilyenkor általában mindig kimarad. A terem 7-kor nyit, addigra szeretek is odaérni.  Így indult tehát a mai napom, ekkora dilemmával, de visszatekintve egyáltalán nem bántam meg, hogy alvás helyett az edzést választottam. 🙂

felkeszulesMég a tegnapi nap rátaláltam a 21. Coca-Cola Testébresztő Női Futógálára, és egyből le is adtam a jelentkezésemet az 5 km-es távra. Még sosem vettem részt aktívan ilyen futós eseményen, ezért kezdek ilyen rövidtávon. Kíváncsi vagyok, hogy a sok ember meg a helyzet milyen hatással lesz a teljesítményemre. 🙂 A mai edzésemet az erre való felkészülésre szántam. Nagyjából 40-45 perc alatt tervezem teljesíteni a távot – a jelenlegi állapotomban, bár ez addigra még javulni fog -, ezért úgy döntöttem, hogy most 1 óra bicikli – fél óra futás kombinációt felcserélem és 60 percet futok, utána pedig 30 percet tekerek levezetésképpen.

Nagyon örültem az eredménynek! Először is azért, mert szépen bírtam végig a tervezett tempóval.: 4 perc bemelegítő séta után 7.7-es fokozaton kezdtem meg a futást, majd 2 percenként mindig 0.1 fokozattal emeltem a tempón. 9-es fokozatig folytattam ezt, majd onnan 3 percenként csökkentettem a tempómat 0.1 fokozattal. Lehet ez így nem mondd sokat, de talán 8-as fokozaton 7 perc alatt futhat az ember 1 km-t. Másodsorban azért is volt nagy az öröm, mert utoljára február 11-én futottam ennyi ideig, akkor 7.54km-t mentem. 🙂

A továbbiakban folytatódik majd a felkészülésem, ami arra fog irányulni, hogy nagyjából fél óra vagy akár még kevesebb idő alatt is képes legyek teljesíteni ezt a távot. Sok sikert nekem! 🙂

A mai edzés során megtett táv összesen tehát: 18,68 km

Ezzel az idén megtett kilométerek száma 465,81-re nőtt.

Jöhet az időugrás, nézzük, mi történt 448 és 465 között a történelemben:

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

