Bootybuilding, avagy meghódítottam egy új gépet ( TTWC – 18. workout )

ttwc

Lassan itt a nyár, ezért a heti minimum 2-3 edzésből nem szeretnék engedni és a legmelegebb évszakunkban is szeretnék nagyon kitartó maradni. Viszont azt mindenki tudja, hogy az edzés mellett a kajálásra is legalább ugyanakkora figyelmet kell/illik fordítani. Nincsenek táplálékkiegészítőim és nem szedek bogyókat ( csak C-vitamint). Ami nekem eddig bevált, az a matematika. Vagyis a kalóriaszámlálás. Sokan vannak ellene, legalább annyian mellette is. Nekem segített, ezért úgy döntöttem, hogy legalább az edzős napjaimon, de ha tudom, akkor a hét többi napján is, pontosan figyelemmel követem majd az elfogyasztott ételek mennyiségét. Ez már ma is így történt, de kezdjük az elejéről! 🙂

sokanvoltakNagyon különös élmény volt számomra a mai edzés, több szempontól is. Először is egy mínusz: RENGETEGEN voltak! De tényleg.. Az összes futógép, bicikli foglalt volt, a lépcsőzőgépen is edzettek, mikor megérkeztem – olyan háromnegyed 7 előtt kicsivel. Szerencsére az öltözőben töltött percek alatt a lépcsőzőgép felszabadult, így ott tudtam kezdeni. Ez volt az első plusz: HATALMAS löketet adott az a mindössze 15 percnyi, de annál intenzívebb bemelegítő lépkedés! Minden egyes alkalommal az egekbe magasztalom azt a gépet, amikor edzem rajta, de tény, hogy az egy csodamasina. Bemelegítés után fél óra intenzív biciklizés következett, majd jött a következő pozitívum: nem szoktam használni a többi gépet a teremben, mert attól tartottam, hogy odamegyek és totál idiótának tűnök majd amiatt, hogy fogalmam sincs, miként kell azt helyesen használni. De ma egy nagyon kedves vendégem, Viki, jött és kisegített. Tényleg úgy érzem magam, mint valami hódító, aki szépen lassan felfedez mindent. Köszi, Viki! 🙂 Ezek után időm már nem maradt sok, így egy negyed órás hegymenettel zártam (7.0 decline, 5.5 sebességfokozat talán).

nananaNap közben minden bevitt ételmennyiséget rögzítettem, így az esti nassolás – igen, tudom, nem szabad, de oly’ nehéz! – után mindent felvittem a kaloriabazis.hu profilomra, és áldottam az eget, mikor megláttam, hogy a jól bevált 1.200 limitet nem léptem túl.

mainapi

“Sajnos” mikor elhatározom magam, hogy ismét kalóriaszámálásba kezdek, az alábbi hibákat követem el:

  1. Nem eszem megfelelő időközönként – amiből az következik, hogy az esti órákban, amikor már “van is időm” enni, akkor a kelleténél nagyobb adagokkal terhelem a pocakom
  2. Nagyon apró adagokat eszem egy étkezés során – vagy akár el is hagyok 1-2-t; főleg napközben
  3. Nap végén fennmaradó kalóriamennyiséget nasival egyenlítem ki – nagy gyengepontom..
Nem is tudom melyik a legrosszabb.. Holnap megpróbálok jobban ügyelni, hiszen a célom mégiscsak az, hogy igazán jól érezzem magam a testemben, amihez jó közérzet és egészség is szükséges!
A mai edzés során megtett táv: 15,86 km
Idén megtett táv összesen: 481,67 km
Bizony, Kristóf, elérkeztünk a kedvenc részedhez! 😉 Utazzunk ismét előre az időben, most 466-tól egészen 481-ig!
Vélemény, hozzászólás?

