500 km! :) ( TTWC – 19. workout )

ttwc

Először a mai edzés, utána az összefoglalás! 🙂 Ma reggel el is aludtam és kedvem sem volt megmozdulni még a tegnap előtti kis izomlázam miatt, de mivel egy jó edzés után a világ egyből egy sokkal jobb hely, ezért elmentem és edzettem. Jól esett és teljesen felpörögtem a nap hátralevő részére! 🙂

20160402_091120

Fél órás futással kezdtem, ami közben szerintem még nem is voltam ébren. 7.8-as fokozatra állítottam a gépet, majd azon kaptam magam, hogy lejárt a 30 perc és jöhet a cooldown.

20160402_094757Ezután következett egy fél órás tempós biciklizés 9-10-es fokozatokon, 180 tekerés/perc sebességgel.

20160402_104221A biciklizést követően 15 percet töltöttem a lépcsőzőgépen, ahol 810 körüli lépésszámmal végeztem, végül pedig volt még egy fél órás nagyon tempós sétám.

Elégetett kalória: 664 kcal Megtett táv: 21.66 km Idén összesen megtett táv: 503.33 km Eltelt a harmadik hónap is, és a tervezett (3×168) távot szépen hozom. A harmadik hónap végén 504 km-nél kellene tartanom, vagyis csak 670 méter hiányzik, ami nagyon jó, figyelembe véve, hogy ebben a hónapban nagyjából 2 hét mozgás nélkül telt el.

Szia, 6. század! 🙂 Jöhet a mi áttekintés 482-től 503-ig.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

