Dupla rekorddal indult az április! (20. & 21. workout)

Két beszámolóval is adós vagyok felétek, ezért ezeket ma összevonva szeretném pótolni, holnap pedig elkészülnek a hét utolsó körmöcskéi, így a hétvégén pedig az eheti alkotásokból hozok majd egy szép kis összeállítást! 🙂 Szuper héten “vagyok túl”, kétszer is lejutottam a terembe, holnap reggel pedig letudom a harmadik alkalmat és csodás pihenés vár rám a hétvégén!

hetfoiHétfő délután nagyon éreztem magamban az erőt, mint egy jedi, ezért úgy tekertem a biciklin, mint a meszes! Emellett használtam a lépcsőzőgépet és az újonnan meghódított combot-feneket megdolgoztató masinát is. A lényeg, hogy új rekordom született 65 perc alatt, 27.99 km! Szép eredmény, és lesz ez még szebb is, csak a kulcs a fokozatosságban rejlik. Illetve ami még nagyon fontos számomra, hogy amikor a terem felé menet érzem magamon, hogy most nem vagyok a legjobb passzban, nincs bennem annyi energia, akkor ne akarjam túlhajtani magam, mert a végén csak megbánom.

szerdaiSzerdán nagyjából ez is történt. Nem hajtottam túl magam, de lustább voltam a szokottnál. Kezdtem a lépcsőzőgépen (10 perc), majd volt egy órám a futógépen, ahol 3 perces bontással hol futottam, hol sétáltam, a sebességet folyamatosan növelve a futások és a séták alatt is, majd fél óra (35 perc) biciklizés következett. Visszanéztem az előző képeimet, és ha jól látom, akkor itt is új rekord született. Micsoda meglepetés! 🙂

A két edzés alatt összesen 46.91 km-t tettem meg, így az összesen megtett táv 550,24 km-re nőtt!

ttwc

Jöjjön az időutazás! Nézzük, mi történt 504 és 550 között a történelemben!

Vélemény, hozzászólás?

