Transzferfólia a ragasztója nélkül – működhet?

IMG_6761A Glamour-napok alatt szerettem volna beszerezni egy ragasztót a hetek óta tárolt transzferfóliámhoz, hogy végre kipróbálhassam, ám a boltba érve közölték velem, hogy éppen kifogyott. Azt a tippet kaptam, amit már ismertem, csak még nem próbáltam: fekete színes zselével ugyanolyan jól működik. Hát hazajöttem, próbálkoztam fél perces, 10-15 mp-es kötési idővel. Különböző csíkokat, foltokat húztam a fekete zselével, de sajnos nem vált be nekem ez a dolog.

Majd arra gondoltam, nézzük meg mi történik, ha a teljes 3 perces köttetési időt megkapja a fekete zselé, valamint a köröm egész felületét áthúzom az anyaggal. Sikerült. A fólia tapadt és nagyon szép különleges, fémes hatású dizájn jött létre.

Újabb kérdés: a többi színnel is működik-e vajon? Próbára tettem még a fehér 3 step géllakkom és szerencsére azon is megmaradt, ragasztó vagy fekete zselé használata nélkül. Meg is van milyen körmeim lesznek legközelebb.. 🙂

Nektek milyen tapasztalataitok vannak a transzferfóliával?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

