Rég volt, hogy is volt (TTWC – 22. workout)

15Múlt hét hétfőn tudtam utoljára eljutni az edzőterembe, ami döbbenetes. De az is, hogy csak most van időm írni róla. Rengeteg élmény felhalmozódott az elmúlt 2 héten, ezeket szeretném ma megosztani veletek munka közben, két vendég között. 🙂 Kezdjük a kihívással!

Múlt hét hétfőn ismét újabb rekordot mentem, fél óra biciklizéssel megtettem 15.04 km-t. Az aznapi edzésbe más, a kihívásban is számító edzésformát nem végeztem, viszont használtam két új gépet is. Csodajó izomlázam volt másnapra a lábaimban és a fenekemben – imádtam! :))

Az utolsó edzésem során tehát 15,04 km-t tettem meg, így az össztáv. 565,28 km-re nőtt. Jöhet az időugrás, nézzük, mi történt 551 és 565 között a történelemben!

Vélemény, hozzászólás?

