Szalon Nails Premier 2016 Tavasz – beszámoló

20160417_105235Április 17-én egy, vagy talán másfél éves kihagyás után, végre ismét ellátogathattam a Szalon Nails Premierre. Ez az egyik kedvenc körmös rendezvényem több szempontból is:

  1. Mivel a rendezvény reggel 10-től délután 4 óráig tart, így nagyon fontos, hogy az ember kényelmes ülőalkalmatosságon tudja végignézni az előadásokat. A Szalon Nails Premiert a Corvin Moziban rendezik meg, és talán a moziszékeknél kényelmesebbet elképzelni sem lehetne erre a célra.
  2. A mozitermek befogadóképessége igen nagy, több száz ember is befér, és még ha csordultig tele is lenne a terem, akkor sem kell felállíttatnod egy sor embert, ha ki szeretnél menni vásárolni, mosdóba vagy akármerre, mert bőven van hely.
  3. A hatalmas vászonra kivetítve tekinthetjük meg az előadásokat, minden nagyon jól látszik, ha ülnek előtted, akkor is.
  4. A rendezvény alatt folyamatosan lehet vásárolni a Vásártérben, ahol minden akciósan kapható, kivéve ugye az újdonságokat.
  5. Ajándék a rendezvény elején és végén. Persze nem ez a legfontosabb, de jobb így kipróbálni az újdonságokat. Emellett mindig kapunk új nagy katalógust és újdonság / képzési katalógust is.

Az idei tavaszi előadások főszereplői a virágok és az új színek, anyagok voltak.

20160417_14203720160417_14003420160417_13212420160417_12301420160417_114123

Az előadások közben többször is tartottak nyereményjáték sorsolást. Persze nem nyertem, de ettől függetlenül szerintem ez egy nagyon jó ötlet, és egy kis extra izgalmat visz be a hosszú napba. 🙂 Az előadások utáni fél órás divatbemutató szerintem felesleges volt, hiszen nem ezért megy el az ember egy ilyen eseményre.

Több szerzeményeim is lett aznapról, amit kifejezetten tőlük szeretek vásárolni:

20160422_104850

  1. Az ajándékok: Go GL63 és Go GL59 géllakkok az év színeiben. Élénk babarózsaszín és babakék. 2 Icy építőzselé, ami víztiszta, sűrű zselé és nem éget a lámpában. Kíváncsi leszek rá akcióban is! Két adag ajándékkal zártuk az eseményt, mert nem egyedül megyek el soha. 🙂
  2. Narancs illatú bőrápoló olaj – imádom! Tényleg finom az illata, nem tolakodó, ezzel már 12 tagúra nőtt a készletem.
  3. Puha és erősebb szőrű portalanító kefék. A rózsaszín íves kefe a kedvencem, csak ezt használom legalább 2-3 éve. Nagy kedvencem! Az új, puha szőrű például a cukorka effekt vagy a sellőpor használatakor jön jókor.
  4. Fehér buffer – a mostani bufferem igazán leharcolt már, ezért kellett újítanom. Ezt a terméküket is nagyon szeretem, az előző bufferem tőlük szintén nagyon sokáig bírta.
  5. 50 db sablon – ezt kizárólag az akciós ára miatt vettem, nem ekkora sablonnal szoktam dolgozni, még sosem próbáltam. Hát majd most! 🙂
  6. Arany transzferfólia – ezüst már volt itt nekem és nagyon hiányolta a párját, gondoltam beszerzek egyet az arany változatból is, hogy kipróbáljam.
  7. Két új ecsetet is vettem kedvezményesen, mert amivel díszíteni szoktam a körmöket, ő sajnos már nagyon leharcolt, illetve készletfrissítés szempontjából sem volt rossz döntés.
  8. A képről lefelejtettem, de az új Peel Off bőrvédő folyadék utolsó darabja is nálam landolt, arról majd később jön egy tesztcikk. 🙂
Vélemény, hozzászólás?

