Telekom Minicittá 2016 – beszámoló

20160416_134037Múlt hét szombaton a Margit szigeten részt vettem a Telekom szervezésében megrendezett futónapon. Sajnos a nagyobb távok mind vasárnap voltak teljesíthetők, ám az napra már más programom volt, így a szombati legnagyobb távra, a 2,5 km-re neveztem be. Ez volt életem első futóeseménye, úgyhogy nagyon boldog voltam, amikor kézhez kaptam életem első rajtszámát. 🙂

A kis szatyorkában a póló mellett tucatnyi reklám és egy kis szőlőcukorka is helyett kapott. Befutás után kaptunk egy másik szatyorkát, amiben ostyaszelet, müzliszelet, víz volt. Nagyon jó volt látni, hogy mennyi embert megmozgat egy ilyen esemény! Rengetegen jöttek családostul, pici gyerekekkel is. Én a 2,5 km-es táv IV. futamában indultam és 16 perc alatt teljesítettem.

Rengeteg kisgyerek suhant el mellettem a táv közben, szerintem ők még nem is érzik, hogy futnak! 😀 Csak mennek, mint a meszes, nekik egy ekkora táv simán megvan minden nap a játszótéren rohangálva. A hangulat is nagyon jó volt a rajtnál, úgyhogy csupa jó élménnyel zártam az első ilyen eseményem. 🙂 Legközelebb május 22-én futok ekkora tömegben a Coca-Cola Női Futógála keretein belül, akkor már 5 km-t. 🙂

Ami plusz öröm, hogy a kihívásomba ezt is beleszámíthatom, így az össztávom máris 567,78 km-re nőtt! 🙂 (566-ban az egyesült avar és longobárd seregek legyőzik a gepidák államát.)

Reklámok

Telekom Minicittá 2016 – beszámoló” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

