Áprilisi összefoglaló / TTWC – 23. és 24. workout

ehetiBoldog vagyok, mert ezen a héten két alkalommal is eljutottam a terembe, és mindkét alkalommal tovább tudtam haladni az idei kihívásommal. 🙂

Jelenleg  a Coca Cola női futógálára készülök, ahol az 5 km-es távot fogom majd teljesíteni, így az elkövetkező 3 hétben minden egyes alkalommal, amikor edzeni megyek, le szeretném futni ezt a távot.

Hétfőn bemelegítő sétával és 2 perces levezetővel 37 perc alatt tettem meg. Aznap több kilométerrel nem járultam hozzá a kihívásomhoz, ezután csak lábazós gépeket használtam.

Kedden reggel nem volt szerencsém, sajnos minden futópad foglalt volt mikor megérkeztem, így egy bemelegítő 10(.36) km-es biciklizéssel kezdtem. Ezután jöhetett az 5(.15) km-es futás, majd az edzés végén szintén biciklire pattantam, ekkor tekertem 11,67+1,38 km-t.

A kihívásomhoz ezen a héten tehát 33,58 km-rel járultam hozzá, így a 4 hónap alatt összesen 601,36 km-t tettem meg. Ez 70,64 km-rel kevesebb, mint ahol elvileg tartanom kellene, de már csak 2 hét van hátra a suliból, vagyis a május igen termékeny hónap lesz ebből a szempontból. 🙂 Ráadásul májusban az edzéseimen túl lesz a Coca Cola női futógála, illetve a K&H Mozdulj! Kerékpáros Nap. Nagyon várom mindkettőt! 🙂

Jöjjön az időugrás, nézzük, mi történt 568 és 601 között!

Vélemény, hozzászólás?

