Kitchen – Muti, mit eszel!

muti

Mint azt már az előző bejegyzésemben is mondtam nektek, ebben a hónapban szeretnék kicsit tudatosabban táplálkozni, az étkezéseimre jobban odafigyelni. A mai bevásárlásom így már sokkal átgondoltabb volt. Sok féle zöldség, egy kevés gyümölcs, tejtermékek és csirkemell, amik ma hazajöttek velem. A reggeli edzés során általában Poweraid-et iszom, ha elfelejtek reggel innivalót vinni magammal. Ez – sajnos – ma is így történt. Edzés után, a boltból hazaérve kipróbáltam az új fehérjémet a Scitech-től. Többen is ajánlották a citromos sajttorta ízesítésűt, így erre esett a választás. Tényleg nagyon finom! Én laktózmentes tejjel készítem, ami alapból kicsit édesebb, mint a normális tej. A régebbi kalóriaszámlálásomnál is sokszor volt probléma, hogy az ajánlott napi minimum fehérjét nem értem el. Szerencsére így ez a probléma most megszűnik! 🙂

Ebédre a csirkemellet készítettem el: apró vékony csíkokra vágtam, és megcsavarva fektettem a tepsibe. Minimális olajat tettem alá, hogy ne süljenek le, valamint megszórtam egy kevés fűszersóval. Paradicsommal isteni finom volt!

Uzsonnára a zsírszegény túróm felét ettem meg egy kevés natúr joghurttal és cukorral.  Nem ilyen joghurtot szerettem volna venni, sajnos félrenyúltam. 😦 A kedvenc görögömmel pont elég édes lett volna ahhoz, hogy a cukrot már kihagyhassam. Na majd legközelebb! Lényeg a lényeg: együtt 145 kalóriámba kerültek.

20160502_193608_2Vacsorára jöhettek a gyümölcsök: 1 közepes méretű banán és 3 kiwi. Együtt ezek 176 kcal.

Hétfő van, ami csak egyet jelenthet: Trónok harca! 430 kalóriám maradt nassolásra, szerintem ebbe bőven bele fogok férni. 🙂 Ennyit a mai napomról, holnap is megpróbálom hasonló képpen rögzíteni.

Vélemény, hozzászólás?

