Kitchen – Muti, mit eszel! (reggeli, tízórai, uzsonna)

muti

  • A reggeli edzések előtt általában nem szoktam enni, így mire hazaérek, nagyon jól esik a kis citromos sajttorta ízű fehérje turmixom. A pocakom a laktózmentes tejet szereti, így én ezzel szoktam elkészíteni, de tettem már joghurtba is, ma pedig kipróbálom a light túrómmal! 🙂
  • A turmix mellé egy szendvics azért jól jön, hogy elinduljon a napom. Sajnos nagyon szeretem a tésztát és a különféle kenyereket, de ha eszem is, általában igyekszem a teljeskiőrlésűt és/vagy magvasat választani. Sok sok zöldséggel, kevés vajjal, fincsi csirkével.
  • I.M.Á.D.O.M a gyümölcsöket, ezekről sosem fogok lemondani! Uzsonnára, tízóraira, esti nasinak a filmek/sorozatok mellé, bármikor! Kedvencem az eper, de – mint láthattátok – vettem egy jó nagy adag kiwit is, banán meg általában mindig van itthon. 🙂
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

