Újabb rekord! – ( TTWC – 26. workout )

ttwcMár a reggeli ébredésnél éreztem, hogy ez a nap nem a futásé lesz… És ha nem futásé, akkor már a biciklizésbe szeretek beleadni mindent. Ez olyan jól sikerült, hogy ismét újabb rekordot mentem 1 óra (60+5 perc levezetés) alatt! 🙂

Mint már említettem, a Spotify nagy segítségemre van, hiszen csak beállítom, hogy milyen tempójú zenére szeretnék mozogni, és a program végig biztosítja számomra az ütemet. Igen ám, csak ehhez vagy vezetékes fülhallgató kell vagy a bluetooth-osat kell feltöltve elvinni magaddal.. Én ez alkalommal pórul jártam, így zene nélkül kellett tekernem, a gép kijelzőjére hagyatkozva. Szerencsre sikeres akció volt. 🙂

20160506_07525620160506_090337

A bemelegítő 1,73 km-es sétás-kocogás után 28, 74 km-t tekertem. Ami már majdnem 29! Meg is van az újabb cél.. 🙂 Viszont 2 hét és itt a női futógála, mostantól inkább arra szeretnék koncentrálni jobban. Pénteken tehát 30,47 km-t tettem meg, idén összesen 665,31 km-t!

Jöhet az időugrás, fussunk át a történelmen 635-től 665-ig:

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

