21. Coca-Cola Női Futógála – Beszámoló

cocacolaA hétvégén megrendezésre került a 21. Coca-Cola Női Futógála, erről szeretnék írni egy kis beszámolót, mert nagyon jó élményekkel zártam a vasárnapot. 🙂

Az eseménynek a Városliget adott otthont, itt lehetett átvenni a rajtszámot, chipet, mindenfélét. Az futógála ideje alatt folyamatosan biztosították a frissítőt (víz), a rajtok előtt pedig a közös bemelegítés jó hangulatáról dj gondoskodott. Rengetegen voltunk, imádom ilyenkor ezt a sok embert! 🙂 Sajnos a pólóméretet picit benéztem, az itt kapott S-es kisebb volt, mint a Telekomos. Remélem jövőhéten a K&H-s biciklinapon nem lesz ezzel gond. 🙂

Futás közben több képet is tudtam csinálni, mert a telefonom nálam volt. Sajnos a karra rögzíthet telefon tartómat otthon hagytam, így fognom kellett a kezemben végig. Annyira nem volt zavaró, mint amire számítottam. Az 5km-es táv elején, 1,5-2 km-nél volt egy frissítő pont, itt kaptunk vizet, az út mellett több helyen is (talán kettő) voltak, akik zenélve vártak minket. A Hősök terére fordulva sok turista bíztatott minket, fényképeztek, videóztak, ez is nagyon szuper volt. 🙂 Tényleg rengetegen voltunk! Én a rajt indítása után 2 és fél perccel tudtam áthaladni a rajtvonalon, annyian álltak előttem és legalább ennyien még mögöttem.

Szerencsére tudtam tartani a kitűzött lábtempót, nem álltam meg egyszer sem, erre nagyon büszke vagyok. 🙂 A célvonalon áthaladva nem sokkal már kaptam is az értesítést SMS-ben, hogy “Gratulálunk! A távot 38 perc alatt teljesítetted.” Soha nem volt még chipes futásom, úgyhogy örültem, hogy helyettem is figyeltek az időmre. 🙂

Az ALDI jóvoltából kaptunk gyümölcsöket, müzlit, ropit, volt még víz, ostyaszelet meg miegymás, szóval jól el voltunk látva kalóriával a futás után. Negatív élményem nem volt az eseménnyel kapcsolatban. Jó volt a szervezés, lelkesek voltak az emberek. Jövőre is ott a helyem!

A kihíváshoz így hozzáírhatok 5 km-t! 🙂 Összesen 670,31 km-nél tartok jelenleg, de két edzésem “elszámolásával” még adós vagyok, ezeket is pótlom hamarosan. 🙂 Események 666 és 670 között:

Reklámok

21. Coca-Cola Női Futógála – Beszámoló” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

