Ez egy jó nap volt! :) (TTWC – 29. workout)

maiExtra sokáig, talán 9-ig is ágyban voltam ma, aztán első utam egyből a terembe vezetett. Egy órát töltöttem a futópadon, kicsit játékosan, hogy ne legyen mindennap ugyanaz: 5 perc tempós séta 6,2-es fokozaton, aztán 5 perc futás 8.5-ös fokozaton, ez ismételve hatszor. Ezt követte fél óra lusta biciklizés, miközben meghallgattam egy pár dalt Ariana Grande új lemezéről, a Dangerous Woman-ről. Popsiztam még, meg hasaztam egy picikét, aztán auf wiedersehen!

Most lassan indulok a boltba egy kis nasiért, aztán van még egy pár órás munkám a gépnél, és elkezdek lassan készülgetni a szigorlatomra. Ilyen napsütéssel kint nehéz versenyeznie a vizsgaidőszaknak.. 🙂

Update: nem bírtam ki a mai napot napfény nélkül, nézzétek milyen csodaszép helyen tudtam uzsonnázni. 🙂 Győzött a vizsga felett, majd nekikezdek később.

Ma 18.46 km-t mentem, vagyis ezzel együtt már 734,24 km-nél járunk! Yaaay! 🙂

Repülünk máris az időben, 716-tól egyenesen 734-ig.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

