Májusi összesítő – TTWC – 30. és 31. workout

keddiMájus utolsó napján még próbáltam menteni a menthetőt, vagyis talán inkább faragni egy picikét még a lemaradásomon.. Ma pedig, június 2. napján már neki is kezdtem az e havi adagnak. Kedden másfél órát mentem összesen a futópadon, a múltkorihoz hasonló 5 perc futás – 5 perc séta módszerrel. Ezt követte az 1 órás lazább biciklizés. Kedden tehát 32,52 km-t mentem, így 766,76 km-nél tartottam a hónap végén, ez még mindig 73 km-es lemaradást jelent. Bele kell húzni júniusban!

maikaMa fél1-től 3-ig voltam a teremben és nem csak a cardio gépeket használtam. Amit viszont a kihívásba be is tudok számítani, az 2×30 perc a futópadon, illetve egy óra biciklizés, összesen 28,3 km.

795,06 km-nél tartunk! 🙂

735-től egészen 795-ig jutottunk így az időugrásunkban, nézzük mi minden történt ezalatt:

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

