Legújabb mozis élményem – Warcraft

orcAz ember néha olyan filmvetítésekre is bekeveredik, amikre nem biztos, hogy magától elmenne, de ha nyitott és van társasága, akkor úgy érzem ennél több nem is kell, függetlenül attól, hogy a film jónak vagy rossznak ígérkezik. Így esett az eset, itt a beszámolóm a Warcraftról.

Nagy elvárásaim nem voltam a film elkezdődése előtt, hiszen én ezt a világot annyira nem ismerem, párszor ültem bátyám mellett, mikor ezekkel a játékokkal játszott, ezért csak pár apró részlet volt ismerős, mint a helyszínek, a griffes repülés és talán nagyjából ennyi. 😀 Nem nagyon figyeltem akkoriban … Viszont itt jegyezném meg, hogy egy Diablo-ból forgatott filmnek annál inkább tudnék örülni! Na de lapozzunk.

19702381

Tehát teljesen nyitott voltam a filmmel kapcsolatban, mégis úgy éreztem, hogy kicsit be akart engem csapni. Értem én, hogy egy játék alapján készült a film, de attól még készülhetett volna .. Figyelmesebben? Igényesebben?

A látvány tényleg nagyon jó, szép munka, a csata jelenetek is szépen kivitelezettek – amik persze nincsenek elintézve egy vágással. 3D-ben néztük, amit én annyira nem preferálok, mert így két szemüvegben kell ülnöm. Néhány résznél van értelme a szemüvegnek, de sokkal többet nem ad hozzá a normál verzióhoz képest. Szívesebben néztem volna a feliratos változatot, mint a szinkronost, de úgy érzem, emiatt nem fogom újra megnézni.

508127-movie-trailer

A sztori úgy érzem kicsit elkapkodott. Sok mindent szerettek volna bemutatni, megmutatni, megmagyarázni, ezért minden jelenet rohanós, a fontosabb eseményeknek sincs igazán tétje, mert egyből megyünk tovább, át is lépünk rajtuk. Az alaphelyzet, a szereplők, a lények kapcsolata egymással, meg úgy az egész Warcraft világ bemutatása mind érthetően lett tálalva azok számára is, akik nem ismerik a játékot, de a szereplők/karakterek kibontása nem történt meg kellő képpen. Egyáltalán nem. Pont ezért volt számomra kicsit kaotikus az egész film. 2 óra eszeveszett rohanás: fut-szalad a történet, “az anyja meghalt, mikor született“, futunk tovább, meghal, futunk tovább, és így tovább. Éreztem, hogy valamit mondani szeretne a film, hogy szeretne érzéseket kics belőlem, de kő maradtam mindvégig. Sajnos. Pedig van szerelmi vonal is, vagyis el szeretne indulni, csak nem engedik neki … meg minden egyéb kutya füle, mégsem tudok senki miatt szomorú lenni, mikor elmegy/meghal/így dönt/úgy dönt, mert nem látok belőle annyit és olyan mélyen, hogy meg tudjon fogni. Egyetlen szereplő az, akire kíváncsi voltam a film egésze alatt, az Durotan. Khadgar vonala is tök érdekes lenne, csak kár, hogy ilyen kis suta suhanc karaktert építettek neki. Ő lent itt Khadgar.

rshsr

És lehet jönni azzal, hogy ez egy ilyen film, játékból van, a lényeg az, hogy a látvány meglegyen, de attól még ez is egy ugyanolyan film, mint a többi, ez is megérdemelt volna egy jobb, rendesebb, koncentráltabb, igényesebb, részletesebb kivitelezést.

Trilógia lesz belőle, ezt tudható. Én ha elkezdek nézni egy filmtrilógiát, akkor azt nem tudom abbahagyni az első résznél, mindhármat látnom kell. A kezdeti nehézségek ellenére én várom a második részt, hátha az majd jobban sikerül.

baba

Szirmai Gergely videóit is meg szoktam nézni. Örülök, hogy hasonló véleményen voltunk. Nézzétek meg a videóját! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

