Tisztító Zöld Tea Hét – 1. nap (TTWC – 32.)

Black iron asian teapot with sprigs of mint for tea

Tegnap még féltem, hogy az ízesítetlen zöld tea kellemetlen ízével meg fogja hiúsítani a hetet, de szerencsére nem így alakult. Nem sűrűn ittam eddig ízesítetlen teát, ilyen keveréket pedig pláne nem, de azt kell mondjam, jobb, mint amire számítottam! Megszokható … de a víz talán könnyebben csúszik. 🙂 Itt vannak az első nap élményei.

20160606_13522720160606_145922

A napot edzéssel indítottam, ami nem pont úgy alakult, mint ahogy szerettem volna. 30 perc helyett majdnem 45-öt töltöttem sétával a futópadon. Ezután szerettem volna újabb rekordot fölállítani biciklizésben, de nem bírtam tartani a tempót. Üres gyomorral szeretek edzeni reggel, de ma sztrájkolt emiatt a testem. Legközelebb eszem majd pár falatot. Összesen ma így 31,2 km-t sikerült megtennem, vagyis 826,26 km-nél járunk a kihívásban. 🙂

tea1

Edzés előtt csak egy kis víz, illetve 5 dl zöld tea csúszott le. Edzés után közvetlenül egy fél almát, majd hazaérve 3 egész főtt tojást ettem meg. Ezután vágytam egy kis zöldségre, illetve húsra, így összedobtam egy egyszerű salátát. Kígyóuborka, 1 paradicsom, reszelt répa, petrezselyem, endívia, fejessaláta. A húst sóztam-borsoztam, egy kevés citromlével lelocsolva sütöttem meg.

A vacsorám ennél már izgalmasabb volt egy picit, mivel hajdinát még sosem fogyasztottam és készítettem, ez volt az első alkalom! 🙂 A zöldségköret kalóriaszegényebb megoldás lett volna, de egy kis változatosságot szerettem volna becsempészni az étkezéseimbe. A hajdina egyébként zsír és gluténmentes, B1, B2, C és E-vitaminokat tartalmaz. Gazdag fehérjeforrás, emellett cinket, rezet, mangán, magnéziumot és kalciumot is tartalmaz. Rettentően egészségesnek érzem már most magam! 😀 Az állaga leginkább a tarhonyáéhoz hasonlítható, íze egyedi. Az a minimális só, amit a főzővízbe tettem, elvándorolt belőle. Fűszernövényekkel ízesítve biztosan jobb élmény, de anélkül is tűrhető. Ehhez is csak hozzá kell szokni. A csirkét ugyanúgy sóval-borssal ízesítettem, citromlével sütöttem ki, bónusznak pedig egy kevés rozmaringot is tettem rá.

kaja1

Összesen 3+5+5, azaz 13 dl tea, valamint 5+5, azaz 10 dl víz fogyott. A cikk írása közben még szürcsölöm a vizet a 7,5 dl-es palackomból, ami lefekvés előtt nem fog elfogyni, ami nem is nagy baj, mert reggel legalább jó napindító lesz! 🙂

A mai napot minden szempontból sikeresen zárjuk! Csirkék a hűtőben bekészítve, 1 liter tea előre lefőzve és behűtve holnapra. Jöhet az alvás és a tisztító hét 2. napja! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

