Vegan Food Fest 2016 – Beszámoló

BeFunky Collage2

Nagyjából egy hete vettünk részt egy Vegan Food Fest nevezetű eseményen az Allee melletti kis sétányon. Bár szemi-vegetáriánusként a vegetáriánus étrend jobban érdekel mint a vegán, megnéztem mit tudnak a tojás, tej és mindenféle állati eredetű táplálékok nélkül készített sütemények, hamburgerek! 🙂

A kis sétányon a fesztivál első napján, délután sétáltunk végig. Mindenki még nem volt ekkor kipakolva, de ettől eltekintve sikerült kiválasztanunk azokat a finomságokat, amiket ki szerettünk volna itt próbálni.

20160616_152729

Az első ilyen volt a Vegán Burger. Tojás, tej mentes buciban húsmentes vega-pogácsával. A “Milyen szószt szeretnél bele?” kérdésre egyből rávágtam a majonézt, mint választ. Szegény srác is meglepődött, majd helyrerakott, hogy itt most azt nem fogok kapni. 😀 Megkérdeztük, hogy mégis miből van akkor a hamburgerpogácsa. Zabpehely, fűszerek és agaragar, ami az egészet összetartja. Meglepően fincsi volt! Hogy “fúszerek” alatt pontosan mit is értettek, arra már nem kérdeztem rá, de nagyon jól összerakott kis burger volt. 🙂

20160616_151535

Desszertnek egy kókusz háromszöget választottam az Édes Élet Cukrászda jóvoltából, ami glutén-, cukor-, tojás-, tej- és szójamentes volt. Szerencsére készítettem egy lépet a kiírásukról is, így megtalálom őket majd a közeljövőben, mert ez a süti bizony nagyon finom! A tészta a piskóta és morzsa közötti állapotot hozta, nagyon érdekes volt! 🙂

Üdítőnek pedig isteni narancsos limonádét választottam, amivel szintén nem lőttem mellé. Hogy  a többi napon még milyen finomságokat lehetett kapni, azt sajnos nem tudom, mert többször nem voltunk fent, de nagyon jó tapasztalatokkal mentünk haza. 🙂 Nem hiszem, hogy vegánként le tudnám élni az életem, annál a csirkét, halat, tojást, tejet, mézet jobban szeretem, mindenesetre ezen alapanyagok felhasználása nélkül is nagyon finom ételeket lehet elkészíteni, ez már biztos. 🙂 (Ui. növényi eredetű tejeket kóstoltató fesztiválokon is szívesen részt vennék!)

Vegan Food Fest 2016 – Beszámoló” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

