Hamburger Days @Millenáris – beszámoló

burgo

Nem, az elmúlt egy hétben nem csak burgereken éltem, de annyi ilyen jellegű eseményt rendeztek Budapesten, hogy kár lett volna kihagyni! A Hamburger Days-t még szombaton is elcsíphetitek a Millenáris Parkban, mi pénteken látogattunk ki. 🙂

Hárman összesen kétféle helyen ettünk. A fiúk a különlegességre repültek rá, míg én valami csirkéset próbáltam keresni. Mivel a marhahús volt az uralkodó, talán pár helyen lehetett csak csirkés burgert találni, és mivel rátaláltam a paneer standjára, ezért egyértelművé vált számomra, hogy a burgerem – a múltkori vegán után – most vegetáriánus lesz! 🙂 A fiúk a School Bus Burger & Tortilla buszt választották, itt próbáltak ki egy újdonságot.

Az én burgerem hivatalos neve The Real Cheeseburger. Rántott trappistával, sült hagymával, rukkolával, paradicsommal és tartár szósszal, mindez egy nagyon aranyos kis buciban. Külön tetszettek nekem még a kis újrahasznosítható papírtálcák, amire az ételt kaptuk!

A fiúk a strucchús mellett döntöttek, aminek az ízét kicsit a májhoz hasonlították, de igazából nem tudták megmondani milyen, mert bevallásuk szerint elég egyedi. 🙂 Én “vagy csirkehúst vagy semmi mást” alapon nem szerettem volna megkóstolni, de ők pár perc alatt bepuszilták a hatalmas burgereiket, szóval egy próbát biztosan megér annak, aki a különlegességeket szereti. 🙂

Mikor mi megérkeztünk, még élőzene szólt, evés közben sajnos már nem, de amíg tartott, kellemes volt! Egy srác zenélt egy szál gitár kíséretében. A nagy hőség űzött minket el a helyszínről, de csak pozitív tapasztalatunk volt a rendezvénnyel kapcsolatban, jól éreztük magunkat. Köszönjük az élményt! 🙂

Hamburger Days @Millenáris – beszámoló” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

