Öt lány és Siófok ..

Remekül sikerült a múlt hetem: edzés, nyaralás, szórakozás, mozi. Mivel a héten keddtől csütörtökig nem voltam itthon, hétfőn igyekeztem előre dolgozni, ezért letekertem 24.77 km-t, ami kicsivel több, mint 4 napi adag.

20160718_121312

Addig élvezem a nyár finom gyümölcseit, amíg csak tehetem, úgyhogy a héten kétszer is készítettem belőlük salátát. Egy banán-nektarin-kiwi-sárgadinnye, később pedig egy banán-nektarin-ribizli-fekete szeder kombinációt.

Keddtől csütörtökig pedig bevettük Siófokot! Én személy szerint még sosem voltam itt, szórakozni vagy nyaralni sem, de volt már közülünk, aki igen. Nagyon jól éreztük magunkat, és hoztam néhány képet az ott szerzett élményekről. 🙂 Volt egy szuper fotózásunk, ettünk egyet egy jó étteremben, buliztunk a sétányon és egy kicsit még napoztunk is. Szerencsére nagyon jó idő volt akkor, bár a Balaton vize nem tudott ennyi napfénytől eléggé felmelegedni, így a pancsolás elmaradt.

13730621_1036086606427580_1370830230_o

Szombaton csak egy lusta-edzésre volt energiám, csupán 8,46 km-t tettem meg, így az előző hét végén a kihívást 1.076,68 km-nél zártam.

A moziban ezen a héten is két filmet sikerült megnéznem: Amikor kialszik a fény (Lights out) és Star Trek: Mindenen túl. A horror filmet nagyon vártuk, mert a trailer szerintem eléggé jól sikerült, de sajnos nem adott annyit, mint amennyit elvártunk tőle. A Star Trek viszont annál inkább! Szép volt, látványos, átgondolt, és nagyon örültem, hogy a William Shattner féle legénység is “megjelent” a filmben.. 🙂

Ezen a héten keddtől kezdem az edzéseket, hiszen van még bőven mit bepótolni. Szombaton ismét elutazom, de igyekszek majd időt keríteni a cikkírásra. Szép hetet! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

