Diónyi csend Lovasberényben

dioliget

Ennél aranyosabb helyen szerintem még életemben nem jártam, mint most a hét elején! Dióligeten töltött pár napunk élményeit szeretném ma megosztani veletek. 🙂

Dióligetre a szallas.hu oldalon találtam rá, és nem kellett hozzá sok idő, hogy beleszeressek. Megérkezésünk napján tudtam, hogy biztosan írni fogok nektek erről a helyről. 🙂

A Dióbarka Lakot kaptuk meg 3 nap – 2 éjszakára. Gyönyörű, tiszta, csendes környezetben – a velünk egy időben nyaraló kisbabás család “zajaiból” semmit sem észleltünk. Nagyon ügyesen, helytakarékosan megtervezett és berendezett kuckónk volt. A kilátás esténként pedig minden pénzt megért!

Bár a szálláson nem sokat tartózkodtunk, mindig jó érzés volt ide visszatérni és megpihenni. Szavak helyett beszéljen inkább majd a cikk végén található videóm. 🙂

IMG_7406Első nap 14 óra után érkeztünk meg a szállásra, és a nap további részét a Velencei-tó partján töltöttük. Második nap egy hosszú pihenés és reggelizés után kerékpárt béreltünk a Zilaj Bringánál, és körbetekertük a tavat. Ezt a kölcsönzőt is szívből tudjuk ajánlani. Nem, nem csak azért, mert Bogyó, a pöttöm kiscica segített nekünk a bicikli kiválasztásában, hanem a kedves kiszolgálás és a jó árak miatt.

A tó körüli túránk az útvonaltervező szerint 27 km volt, így a kihívásomban összesen már 1,103,68 km-nél tartok. Le vagyok maradva, tény, de már csak egy 3 napos nyaralás vár rám, aztán minden visszazökken a régi kerékvágásba. 🙂 Kicsivel több, mint 2 óra alatt tettük meg ezt a távot.

A harmadik napon sajnos utolért minket a hidegfront, így a délelőttre tervezett strandolás már elmaradt. Télen lehet nem mernék felvezetni a hegyre a szűk kis murvás utacskán, de minden bizonnyal akkor is gyönyörű lehet a természet. 🙂

Diónyi csend Lovasberényben” bejegyzéshez egy hozzászólás