Betegnek lenni nyáron?! (új kedvenc teám lett)

Csak egy kis update, srácok. 🙂 Nem tudom hogy sikerült, de már tegnap este úgy feküdtem le aludni, hogy valami nem kóser. Az éjszaka sajnos alig sikerült aludnom, reggelre pedig teljes “pompájában” megérkezett a betegség. Semmi komolyabb, csak egy fejfájós-orrfolyós-torokfájós nyavalya, ami általában évente kétszer talál el engem.

Nem vagyok nagyon a gyógyszerek híve, akkora fájdalmaim nem is voltak most, hogy bármit is be kelljen vennem. Torkomra egy Strepsils, és tea tea tea őrületes mennyiségben. Nagyon szeretem citrommal ízesíteni a teát, de sajnos most nem volt itthon.. Ekkor jött segítségemre a  Sir Morton citromos teája, ami annyira finom, hogy ízesítés nélkül vagy egy kevéske mézzel is nyugodtan lehet már fogyasztani. Ráadásul zöldtea! Ezen élek ma. 🙂 Minden rosszban van valami jó is, nem igaz?

A mai edzésem így elmaradt, nem akartam magammal cipelni a nyavalyám a terembe, de remélhetőleg holnapra már jobban leszek és mehet a menet! 🙂 Jók legyetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

