A helyzet az, hogy … (TTWC)

… a mai napom nem teljesen abban a mederben folyt, ahogy azt megálmodtam magamnak még tegnap este, de én tényleg mindent megpróbáltam. 🙂

20160825_080245Reggel a maradék tonhalból egy újabb salátát készítettem. Hasonlót, mint a MÚLTKOR, de most néhány csavarral: trappista helyett mozzarella, hagyma helyett 1 főtt tojás. Tisztára a SaladBox-ban éreztem magam reggeli közben! Csak hogy tiszta legyen a helyzet: nem , nem csak salátákat eszek. 🙂 Ki bírná azt ki? Volt ma még tejszelet, egy kis vegetáriánus paprikáskrumpli ebédre, vacsira meg anyu piskótatekercséből csipegettem. Látjátok? Csupa bűnözés! Ráadásul jövőhéten névnapi tortát is kell sütnöm. 🙂

Edzeni is eljutottam, aminek szintén nagyon örültem. Lusta edzést terveztem, és így is lett: 7-es fokozaton, alacsony “lépésszámmal” tekertem, de valahogy mégis sikerült összeszednem 26,32 km-t. Ez volt a héten a harmadik alkalom és még kettőre van lehetőségem (holnap, holnapután). Szeretném nagyon jól kihasználni a hátralévő szabadidőmet és minél többet mozogni. Érzem magamon, hogy mennyit számít már csak egy az egy órányi mozgás is. Nagyon sokat dob a napomon, a jókedvemen. 🙂 Ja, és az összesítés! 1.184,81 km

20160825_135602

A bagoly és körömprojekt átcsúszik holnapra, de az asztalfoglalást sikeresen elintéztem. Az essence rúzsbeszerző hadművelet sajnos kudarcot vallott, még nem kapható nálunk ez a kollekció .. 😦 Nem baj, kivárom.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

