Augusztusi összefoglaló (TTWC)

20160831_111631Holnaptól szeptembeer! 🙂 Imádom a kora őszt, az egyik kedvenc időszakom az évben. Már csak 4 hónapunk maradt hátra, ami azt jelenti, hogy jelenleg 1.344 km-nél kellene tartanom. Sajnos a július és augusztus alatt elég nagy lemaradást felhalmoztam, de érzem, hogy a szeptember lesz az én hónapom! 🙂

Ma is egy órát töltöttem a teremben, szerencsére alig voltak. Ezt szeretem én! A kedvem is jobb volt, mint előző alkalommal, így most kicsit többet tekertem, 24,72 km-t.  A mai edzéssel együtt összesen 1.230,48 km-nél tartunk. Lassan lehet fogadni, hogy sikerül-e befejeznem időben a kihívásom vagy sem .. 🙂 Én pedig kezdhetek gondolkodni azon, hogy milyen egy éves kihívást válasszak 2017-re.

20160831_121849

Vélemény, hozzászólás?

