116 nap van már csak hátra (TTWC)

Fél óra séta, negyed óra futás, egy óra laza biciklizés. Ma nem pörögtem olyan nagy fordulatszámon, mint előző héten, de az elkövetkező napokban még felturbózhatom az energiaszintemet. 🙂

Reggelire (edzés előtt) egy túrórudit választottam. Edzés után ittam egy Mizo Madártejet, ebédre pedig paradicsomos-jégsalátás-lilahagymás-kígyóuborkás-feta sajtos csodát készítettem fűszeres-csavart csirkemell csíkokkal. Isteni finom volt! 🙂

IMG_7591

A kihívásomban jelenleg így 1.284,93 km-nél tartok. A következő alkalommal remélhetőleg már átlépjük az 1.300 km-t! 🙂 731,07 km van még hátra, ennek teljesítésére 116 napom maradt az évből. Ha minden nap járnék edzeni, akkor napi 6,3 km-t kellene megtennem, hogy sikerüljön a kihívásom.

20160906_174808Egy kis délutáni update! 🙂 Kedvenc joghurt, kedvenc müzli. Aki követ instagramon, az tudja, hogy nagyon szeretem az ételfotókat, én is tömve vagyok ilyen képekkel. Szeretek jókat és szépeket enni, és ezeket másokkal is megosztani.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

