Mindig is ki akartam próbálni… (TTWC)

A hetet most nem edzéssel, hanem bevásárlással indítottam. Céltudatosan indultam útnak, de több olyan termék is a kosaramba került, ami nem volt betervezve.

amitmegsosem

Az Alpro termékei régóta nem hagyják nyugodni a fantáziámat, és most úgy döntöttem – magas áruk ellenére – kipróbálom néhányukat. A képen látható vaníliás mandulatejet választottam, illetve még egy 2 nappal ezelőtti vásárlás során volt szerencsém kipróbálni a vaníliás joghurtjukat is, abból is beszereztem egyet. “Szerencsére” most akciósan kaphatóak, így “csupán” 2-szer annyiba kerülnek, mint nem vegán társaik. Ezek a termékek majd külön bejegyzést kapnak! 🙂

A vegán burgeres bejegyzéseim (1 és 2) során mindig megjegyeztem, hogy engem érdekel a “húsmentes húspogácsa” gondolata, csak éppen nem tudok hozzá jó receptet vagy hogy hogyan is fogjak neki. Egy bioboltban találtam rá ezekre a kizárólag zöldségek és fűszernövények keverékéből álló fasírtporokra. Nagy izgalommal várom a “tesztebédet”.

Desszertkészítős bejegyzéssel ritkán jelentkezem. Így amikor megláttam ezt a zabmuffin alapport, egyszerűen nem hagyhattam ott, tudtam, hogy meg szeretném még mutatni, hogy egészségesebb desszertet is tudok alkotni, ha akarok. 🙂

Végül, de nem utolsó sorban pedig a Libri könyvesboltban zártam a túrámat, ahonnan a Smoothie-könyvvel távoztam. Gyönyörű képek vannak benne! Sőt, a borítója egyből meg is ihletett, szóval már meg is van, hogy mi lesz a holnapi reggelim. 🙂

20160912_133356Mint már mondtam, nem vagyok vegán sem vegetáriánus, de nagyon érdekel a téma, szívesen kipróbálnám a vegán létet is akár egy hét/hónap erejéig. Egyre valószínűbbnek látom ennek a próbaidőnek a közeledtét, de szeretnék egy kicsit még jobban rákészülni (informálódni, bevásárolni, stb.) Addig pedig maradok jelenlegi szemi-vegetáriánus táplálkozásomnál, amire ma egy SaladBox-os cézár salátával segítettem rá. Láttam, hogy a kiszolgáló lánynak voltak már jobb napjai, ezért igyekeztem extra kedves és jó fej lenni. Cserébe kaptam egy mosolyt és jól megtömte a dobozomat. 🙂

A mai vásárlásokon kívül van még egy elszámolni valóm. Múlthét pénteken került sor a hét második edzésére. 21,38+1,97=23,35 km-rel kerültünk közelebb a célhoz. Jelenlegi állás: 1,308,28 km!

Holnap tehát smoothie -> edzés -> Alpro termékekről szóló bejegyzés. Addig is jók legyetek! 🙂

Reklámok

Mindig is ki akartam próbálni… (TTWC)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

