Kitchen – Zöldséges tortilla tekercsek

Ez most “csak” egy vegetáriánus kombináció, de az öntet kihagyásával vagy növényi tejföl felhasználásával nagyon könnyen vegán fogássá tehető. 🙂 Gyorsan elkészíthető, minimális konyhai ügyességet és időt igényel, viszont finom és laktató.

A zöldségeket először megmosom, majd változatos módon darabolom fel: a kígyóuborkát szeletelővel, a koktélparadicsomokat gerezdekre kés segítségével. A hagymából szeleteket vágok, és az ujjaim segítségével szedem szét a rétegeket, a jégsaláta leveleit pedig tetszőleges nagyságúra aprítom. A zöldségetek a tortillába kerülés előtt is összekeverhetjük, akár az öntettem együtt is, de én mindent külön szeretek elrendezni. Az öntethez én alacsony zsírtartalmú natúr joghurtot használtam, a két tekercshez összesen 2 nagy evőkanállal.

A tortilla lapokat először a sütő segítségével felmelegítettem, majd a hajtogatásos módszert használtam a sima tekercselés helyett. A krumpli sülhet a sütőben vagy növényi olaj felhasználásával. Frissen fogyasztva a legjobb! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

