Én és a pesto – első találkozás (Cafe Five)

cafe

Minden hétre jut valamilyen kulináris kalandozás, ami megdobogtatja a szívemet. Enni nagyon szeretek – egészségeset enni pedig egyszerűen imádok! Múlt héten a Cafe Five Espresso Bárban jártunk Budapesten, a Kolosy térnél. Nem ez volt az első alkalom, szám szerint már a második, de most egy olyan újdonságot kóstoltam meg, amit életemben eddig még soha: a pestót.

unnamedMielőtt jönne az “első randi” élménye, álljon itt egy pár szó az italomról, ami egy szójatejes málnaturmix volt. Szép nagy pohárban, fekete szívószállal. Nagyon szeretek azzal szórakozni, hogy a málnamagokat kergetem az italomban, ez most sem volt másképp. Friss volt, jó ízű és jó sok! A turmixot alapból tehéntejjel készítik, de kérhető laktózmentes vagy szójatejes változatban is – én a legutóbbi mellett döntöttem. Aki fél attól, hogy esetleg az ő ízlésének így nem lenne elég édes a turmix, annak sem kell aggódnia, a mellé kapott folyékony édesítőszerrel ez fokozható. Én nem éreztem szükségét, de az édesszájúak szerintem fogják. 🙂

unnamed2Ezután jött a szendvics, melyet itt barna bagettel készítenek. Nálam ez már megérdemel egy plusz piros pontot! 🙂 Az általam választott szendvics a Caprese névre hallgat: pesto, mozzarella sajt és paradicsom karikák egymáson gusztusosan elhelyezve. Mi is az a pesto? Annak, aki nem tudná pontosan – mint eddig én: olívaolaj, bazsalikom, fokhagyma, parmezán és fenyőmag keveréke. Az biztos, hogy itthon is megkísérlem majd elkészíteni a saját pestomat, hiszen nem áll bonyolult összetevőkből, és csak egy daráló kell hozzá. A pesto finom volt, én külön örültem neki, hogy a mozzarella darabok aprók voltak és nem hegyeket kellett átharapjak. A bagett meleg és ropogós, a paradicsom friss. Finom volt? Igen. Egyéb ötlet? Van! Én feldobnám még legalább egyféle zöldséggel, talán jégsalátával vagy rukkolával. Mindegy mivel, csak zöld legyen. Ettől laktatóbb, még magasabb, még szebb és még finomabb lenne (számomra). 🙂

Reklámok

Én és a pesto – első találkozás (Cafe Five)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

