Kitchen – Vegán saslik spirál krumplival

saslikÚjabb nap, újabb vegán ötlet, amit bárki beépíthet az étrendjébe vagy feljegyezhet a receptgyűjteményébe. Viszonylag egyszerű elkészíteni és isteni a végeredmény!

Az én saslikom hozzávalói: két fej krumpli, pár szelet cukkini, koktélparadicsomok, vegán fasírtpor, víz, kevés olaj, fűszersó.

A spirálkrumplit én most kézzel készítettem, de kapható egy erre kitalált műanyag eszköz, amivel sokkal szebb végeredményt lehet elérni. A cukkinit szeletekre, a maradék krumplit kockákra, a paradicsomokat pedig félbevágva húztam a helyére. Jó tipp a fasírtgolyókhoz: ne 1:1 arányú keveréket használjunk! Kicsit kevesebb vízzel készült, apró golyókat készítsünk. Nekem kettő leesett róla, mert túl nagyok voltak. Nagyjából 30-35 perc alatt teljesen el is készül minden. Tálaláshoz még egy kevés jégsalátát aprítottam fel. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

