Filmek – A lány a vonaton

mv5bmjewndu4ntqwml5bml5banbnxkftztgwmzq2mjiwmdi-_v1_ux182_cr00182268_al_Tavaly szeptember 1-én írtam egy cikket, még a Reading Challenge keretein belül. Imádtam olvasni, mert érdekes volt, fordulatos és tényleg nagyon izgalmas. A könyv vs film vitában némelyest változott a hozzáállásom, bár nem ez a film váltotta ki ezt belőlem. Úgy gondolom, hogy egy film is lehet önmagában jó alkotás, még ha nem is tudja visszaadni mindazt, amit a könyv tartalmaz. Egy jó film nem attól jó film, hogy a könyvvel történő versengése során győzelmet arat, hanem amikor úgy jön ki az előadásról a néző – aki olvasta a könyvet és aki nem, az is -, hogy ezt érdemes volt megnézni.

Nos, A lány a vonaton azért egy kicsit más tészta – sajnos. A könyvet számomra egyértelműen élvezetesebb volt olvasni, mint ezt a filmet nézni. Mivel több mint egy éve olvastam a könyvet, erősen élénk emlékeim nem voltak már a részleteket illetően, de a sztori a fejemben nagyjából megvolt, és kíváncsi voltam, miként gondolták ezt megjeleníteni a vásznon. Nem mondom, hogy nagy csalódás volt a film. Inkább kicsi vagy közepes. Sokkal izgalmasabbra is meg lehetett volna csinálni.

the-girl-on-the-train-1900x560-1475809357

Ha a könyvet nem olvastam volna, akkor tuti sokkal jobban vártam volna a filmet, mert az előzetest én nagyon jónak ítéltem meg. Így is vártam, mert szeretek olyan filmeket nézni, aminek a történetét könyv formájában ismerem meg először.

Vélemény, hozzászólás?

