Új kedvenc reggelim lett!

Az újév első súlyzós edzésén túl vagyok, valószínűleg holnap járni sem fogok tudni. 🙂 A turmixom után valami tojásos finomságra vágytam, ezért összeütöttem ezt a csoda-szendvicset.  ❤

szend

Hozzávalók: 1 magvas buci, egy kevés olíva olaj, 2 tojás, 1 szelet Cheeseland Cheddar sajt, kígyóuborka ízlés szerint.

15870819_1381842941834892_752067103_nElkészítés: A bucit félbevágom, az uborkát leszeletelem. (Azért szoktam a zöldséget még a sütés előtt feldarabolni, hogy amint kész a tojás, mehessen a szendvicsbe és jó melegen meg lehessen enni. 🙂 Van egy “egyszemélyes” serpenyőm, amit tükörtojás készítéséhez szoktam használni, mert ebben tökéletesen kerek alakúra sül.) Felmelegítem a serpenyőt, beleütöm a két tojást. Az egyik oldalát készre sütöm, majd kicsit lejjebb veszem a hőfokot és megfordítom a serpenyőben, és ráfektetem a sajtszeletet. Amíg a másik oldal megsül, a sajt szépen megolvad.

Tálalás: A sajtos tükörtojást félbevágom és a buciba fektetem, egy picit megsózom. A tojásra uborkaszeleteket teszek, és egy csipet borssal szórom meg.

Jó étvágyat! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

