Proteines-vaníliás gofri – RECEPT

gofrikamTeljesen rákattantam a reggelikre mostanában, de nagyon örülök neki, hogy “törődj önmagaddal” címszó alatt szakítok magamra annyi időt minden nap, hogy reggelente új recepteket tudjak kipróbálni és a konyhai repertoárom kicsit változatosabbá tenni. Ráadásul a nap legkedvesebb étkezése számomra a reggeli, így külön öröm, hogy ismét erről írhatok most nektek. 🙂 A mai reggelt edzéssel indítottam, majd egy rövid bolt-túra után a konyhában kötöttem ki, hogy a tegnap kitalált proteines-vaníliás gofrit a képzeletemből a tányérra helyezzem. Roppant egyszerű, hiszen csak 4 összetevőből áll és 2 perc alatt ropogósra sül. 🙂 Jöhet?

Hozzávalók 4-5 gofrihoz: 1 adag (30 gramm) fehérjepor (amit én jelenleg használok: Scitec 100% Whey Protein Lemon-Cheesecake ízben), 70 gramm vaníliás zabliszt keverék (amit én használtam: Ataisz zabmuffin keverék vaníliás, nem áll másból mint zabliszt, zab és egy kevés vanillincukor), 1 dl tej (én laktózmenteset használtam), két tojásfehérje, egy banán, pár szem mandula, méz, sütéshez egy kevés olívaolaj.

Elkészítés: A száraz összetevőket (fehérjepor, zabliszt) kimérem és összekeverem, majd hozzáöntök 1 dl tejet. Közben a két tojásfehérjét habosra felverem, ezután összeforgatom a többi hozzávalóval. Inkább palacsintatészta állagú, mint sűrű massza, de ettől nem kell megijedni.

Sütés: A gofrisütőt ne felejtsétek el olajjal egy picit előkenni, hogy ne ragadjon bele a gofri! (Mert én ma így jártam, így két gofri landolt csak a pocakomban.) Nagyjából 2-2,5 evőkanálnyi tészta kell egy gofrihoz, bár attól is függ, hogy mekkora a sütőd. 2-3 perc után készen is vannak a kívül ropogós, belül puha gofrik.

Tálalás: A banánt felszeletelve a gofrikra fektetem és mézet csurgatok rá. Természetesen csokiöntettel, fahéjjal, túróval vagy bármi mással is fogyasztható, amit csak megkíván az ember.

Jó étvágyat!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

