Kipróbáltam – PEAK proteinpalacsinta por

palacsintaMég előző évben volt egy internetes lehetőség a PEAK-nél, amit a Facebook-on láttam meg. Ingyenes termékmintát lehetett kérni, és aki ismer, az tudja, hogy a kuponok és termékminták a gyengéim. 😀 Nem meglepő tehát, hogy éltem a lehetőséggel, bár ennek több oka is volt:

  • Sosem sikerült még normális palacsintát készítenem. A kritikus pont mindig a megfordítás volt, amit mindig elbénáztam, így lemondtam a palacsintakészítésről. Abban reménykedtem, hogy ezzel majd biztosan könnyebb lesz.
  • Szeretem a palacsintát, eddig is volt fehérjeporom itthon, akkor a kettő kombinációja csak nem sülhet el rosszul.
  • Termékminta. ❤

Az elkészítése rém egyszerű. A palacsintaport és a tejet (én laktózmentes tejet használtam, de vízzel is készíthető) a feltüntetett arányban kell összekeverni a kedvenc táladban, esetleg egy shakerben. Amerikai palacsinta vagy normál, vékony palacsinta ugyanúgy készíthető belőle, bár én az előbbit csináltam. Na nem azért, mert így terveztem, egyszerűen csak béna vagyok és nem tudom, hogy a vékony palacsintához mennyi tésztát kell a serpenyőbe tegyek, de legalább a megfordítással nem volt problémám. 😉 Lesz ez még jobb is. 🙂

Az íze finom, állagra puha és könnyű. Magas fehérje- (42/100 g), alacsony zsírtartalom (3/100 g) jellemzi. Double win! Aki édesen szereti, az tehet a tésztába még barnacukrot, én inkább azt javasolnám, hogy valami finom töltelékkel turbózzátok fel a palacsintáitokat.

A termékkel tehát maximálisan elégedett vagyok, de valószínűleg nem fogok beruházni egy 1000 grammos kiszerelésű palacsintaporra, mert sosem fogyna el. Célszerű inkább egy  basic fehérjeport (mondjuk vanília ízű) beszerezni  nagy méretben, amit sokoldalúan fel tud az ember otthon használni, például gofri, palacsinta és egyéb tészták bekeverésénél.

Vélemény, hozzászólás?

